RMA

Optimale service, levering van de beste producten en in alles 100% kwaliteit. Wij willen graag doen wat we beloven en om u nog beter, sneller en effectiever van dienst te zijn willen wij graag uw medewerking bij mogelijke retouren.

RETOUREN aanmelden/aanleveren.

Sinds enige tijd werken wij met een Retouren administratie systeem naar volle tevredenheid. Vanaf vandaag moeten retouren vooraf geregistreerd staan in het systeem en voorzien zijn van dit RMA nummer. Dit RMA nummer bevat alle informatie over de retourzending en blijft altijd uniek voor uw retour. Zonder aanmelding kunnen wij retouren niet aannemen of behandelen

In veel gevallen is het niet nodig om iets retour te sturen maar kunnen we direct reageren om de potentiele retour al op te lossen zodat die helemaal niet retour hoeft te komen.

Graag per telefoon, mail, fax aanmelden met mededeling van de reden van retour en omschrijving van de retour. U ontvangt direct van onze binnendienst per Email een registratienummer waaronder uw retour bij ons bekend is en dit nummer gebruiken we tevens bij verdere communicatie. Tevens belangrijk dat dit nummer bij uw organisatie intern bekend is.

Mocht u een retour hebben wat u mee wil geven aan een van onze medewerkers dan is bovenstaande uiteraard ook van toepassing, vraag altijd om een kopie van de doorslagbon bij retouren die meegenomen worden.

Alle retourzendingen zijn altijd ter beoordeling en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.