MAGAZIJN

Voor een retail ondernemer is het kunnen bijbestellen van producten essentieel. Of u nou contact opneemt met onze  binnendienst of besteld via onze B2B webshop. Wij proberen de bestelde producten zo snel mogelijk bij u te krijgen.

 

Dit kan alleen wanneer alle processen op elkaar afgestemd zijn. Om de tijd tussen de bestelling en verzending in ons magazijn zo kort mogelijk te houden hebben wij geïnvesteerd in de juiste soft- en hardware.

 

Elk product in ons magazijn heeft zijn eigen locatiecode. Ingaande, uitgaande, verplaatsingen binnen het magazijn, alle producten worden gescand op locatie. Realtime zorgt voor de koppeling tussen de verschillende inkoop/verkoop software systemen.

Zodra de order binnenkomt in het magazijn wordt uw complete order gepakt. Daarna herpakt zodat er nog een controle plaatsvind. Alles met behulp van de scanner. Zodra de order compleet is wordt de pakbon (inclusief doosnummer) en verzend labels uitgeprint door dezelfde werknemer die uw order gelopen heeft.

Meerdere keren per dag komen onze verzendpartners langs om alle orders zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

Op deze manier hebben wij volledige controle over onze producten en kunnen we u garanderen dat u de bestelling zo snel mogelijk in huis heeft.